Obcojęzyczne nazwy polskich marek

Na wizerunek marki składa się wiele elementów. Wśród nich znajduje się również nazwa, której brzmienie, pozytywne skojarzenia i łatwość zapamiętania mogą wpłynąć na sukces produktu lub usługi.

Przeczytaj również: 10 sposobów na trafną nazwę dla firmy

Przedstawiamy polskie marki, które przez swoje obcojęzyczne nazwy przez wielu konsumentów wciąż uważane są za zagraniczne. Cieszą się dużą popularnością i uznaniem, a jednocześnie stanowią wskazówkę, jak stworzyć dobrą nazwę dla firmy.

Gino Rossi 

gino rossi 2

Wittchen

03. Wittchen

Kruger&Matz

04.

Solaris 

solaris 2

Belvedere

belvedere 2

Pharmaceris

fajne nazwy

Reserved

reseverd

Inglot 

inglot 2

Vox

vox 2

Mohito 

mohito 2

 

 

 

Sledź nas:
Bookmark and Share

← Poprzedni post

Następny post →

3 Comments

  1. WOW! Nie wiedziałem że tyle ze znanych „zagraniczno” wyglondających marek jest polskich. Myślałem że gorzej u nas

Dodaj komentarz

_

Zajrzyj również na nasze inne blogi o brandingu:
|