Branża medyczna, ze względu na częściową prywatyzację, jest rynkiem o rosnącej konkurencji w poszczególnych dziedzinach. To oznacza, że coraz ważniejsze jest wyróżnienie się w celu przyciągnięcia pacjentów. Imaging Partners Online, omawiany w tym tekście podmiot, jest australijskim liderem w teleradiologii dzięki ekspertom nie tylko z Australii, ale także z Wielkiej Brytanii; działalności 24/7 i przeprowadzaniu analiz wyników badań w ciągu doby. IPO miało bardzo ambitne plany, jednak identyfikacja wizualna oraz pozbawiona właściwych skojarzeń nazwa stały na drodze postępu.

 

Zmieniono nazwę z Imaging Partners Online na Everlight Radiology. Poprzednia nazwa, jak to jest przyjęte w tej branży, skupiała się na aspekcie technologicznym działalności. Branding w sektorze praktycznie nie istniał, żadne przedsiębiorstwo nie próbowało się wyróżnić na tle konkurencji. Podjęto decyzję o zmianie wizerunku marki. Nowa nazwa odzwierciedlała to zamierzenie – zaakcentowania korzyści dla szpitali i pacjentów. Efekt? Już dzisiaj widać wzrost świadomości marki i stopniową budowę wizerunku lidera.

Sledź nas:
Bookmark and Share